Ukusna jela, predivne fotografije, mirisi i okusi o kojima možemo samo sanjati food influencerima su svakodnevica. Marija Mazalin, koju na TikToku prati impozantna brojka od 182 000, a na Instagramu 176 000 pratitelja, otkrila nam je sve tajne uspješnog contenta na društvenim mrežama i otkrila što se ovih blagdana priprema u njezinoj kuhinji.
Ako ste kojim slučajem propustili videa ove mlade food influencerice, onda sigurno ne živite na istoj planeti kao ostatak regije. Jela Marije Mazalin su sve ono što možemo poželjeti od jednog blogera – jednostavna, brza, dinamična, zabavna, primamljiva i s namirnicama koje su dostupne prosječnom kupcu. Baš takva, privukla su interes brojnih zaljubljenika u kuhanje s područja Hrvatske i susjednih zemalja, a njih je više 182 000 na TikToku i 176 000 na Instagramu. Znanja o video produkciji mlada je kreativka stekla u medijskim kućama gdje je provodila dane u produkciji YouTube videa, a kada se odlučila na samostalni korak i pokretanje vlastite platforme, već je naslutila što joj treba za kreiranje primamljivog sadržaja.
„Cjelokupna kuhinja mi je od krucijalne važnosti za video recepte. Kreatori vole imati slobodu, a to uključuje mogućnost snimanja na bilo kojem mjestu u kuhinji, bez brige o tome kako će izgledati i ponašati se. To uključuje i vizualni i funkcionalni aspekt. Mogli ste primijetiti da ne snimam sebe u videima, no to nije zato što se ja ne želim prikazati, već jer mi kuhinja trenutno nije u reprezentativnom stanju. Mnogi ne misle o tome, no takve stvari diktiraju sadržaj food blogera. Da bih prikazala sebe, mora se vidjeti i veći dio kuhinje što znači da fronte moraju biti lijepe, površine čiste i da su mi uređaji poput pećnice i štednjaka lako dostupni. Zato je bitna kuhinja i sadržaj se prilagođava njoj puno više nego što bi itko pomislio.“
Naravno, uz kuhinju ide i dobar kamera, dobro svjetlo, dodatna oprema koja stvara svjetlo, lijepo posuđe i mikrofon. Većinu voice-overa mlada influencerica može snimiti naknadno. Za dobar video i popratne fotografije potrebna je ozbiljna produkcija i postprodukcija. Kako ističe, iako sve kreće od dobrog recepta, uključeno je puno dodatnih elemenata: „Ono što odvaja food blogere na društvenim mrežama je način prezentiranja svojih recepata. Kako su snimljeni, kadrirani, objašnjeni i koliko su vizualno efektni. Nažalost, okus je teško prenijeti videom, stoga moramo napraviti da je on vizualno privlačan, ne bi li nekoga potaknuo da ga napravi sam i onda shvati koliko je ukusan. Posao food bloggera je puno teži nego što izgleda jer nije samo do kuhanja, već i do mnogih detalja koji igraju veliku ulogu u tome kako će gledatelji prihvatiti sadržaj. Oni uključuju sve, od namirnica, kako ih režemo, na čemu, svjetlosti, izgleda i kuta kadra te svega što se u njemu vidi pa do kvalitete kamere, zvuka, edita i same objave videa, kao i popratnih fotografija.“
Kada bi se netko amaterski počeo baviti kuhanjem, prvo bi trebao napraviti osnovnu opremu, kameru i mali stativ. Dobra je vijest za sve kuharske amatere da većina mobitela današnjice ima fantastičnu razlučivost kamere koja lako zamjenjuje profesionalni fotoaparat. Malih stativa i ringlightova na tržištu je sve više i nisu skupi, može ih se pronaći već za stotinjak kuna. Ipak, kada food bloger postigne određeni nivo prepoznatljivosti i ako influencanje postane njegov način zarade, vrijeme je za rekonstrukciju radnog mjesta, tj. kuhinje. Profesionalne mikseri, savršeni set noževa, lijepe čaše i još ljepše porculanske vintage posudice više nisu dovoljne. Nove podloge, fronte i kuhinjski elementi, možda i cijela nova kuhinja, daju željeni dojam top chefa.
Kao što je pravi pothvat pronaći dobrog stolara, odabrati plohu i elemente za kuhinju koji će u istom trenu biti estetski savršeni i potpuno funkcionalan, još je zahtjevnije. Rješenje se ipak nudi, a možete ga pronaći u Elgrad poslovnicama. Na tržištu je od nedavno dostupan GETACORE, materijal dotjeran do tehnološkog savršenstva koji se odlikuje atraktivnim i suvremenim izgledom. Očarava optikom kamena i efektom dubine, koji izgleda tako privlačno na kameri. Primjenom ovog materijala u kuhinji, ali i drugim prostorijama doma, možete dobiti vrlo praktične i atraktivne elemente koji su k tome i lako popravljivi. Također, uz korištenje GETACORE materijala, ne morate se više brinuti oko problematičnih spojeva i prijelaza. Za sve amaterske i profesionalne kuhare koji snimaju videa, dobra vijest je da se na taj način postiže dojam beskonačne kuhinje. Kod ovih materijala oduševljava činjenica da je izbor boja i stilova impozantan – nježni tonovi, zabavni Terrazzo, boja granita, luksuzni mramor… čak i najzahtjevniji će pronaći nešto za sebe!
Iako je izgled plohe bitan, funkcionalnost je ipak ključ po kojem većina kupaca gleda nešto za sebe. Zato su GETACORE plohe idealan odabir. Sami birate završnu obradu baršunastu na dodir. Uz to, otporan je na svjetlo, toplinu, boju namirnica i tipične kuhinjske kemikalije. Važno je istaknuti kako je ovaj materijal prikladan i za kontakt s namirnicama prema standardnim europskim certifikatima. Sjetite se samo koliko cikla, kurkuma i avokado zadaju glavobolje pri čišćenju. Plohe i elementi s Getacore potpisom vrlo su izdržljive, transformabilne, lake za čišćenje, ali i neporozne. Sjećate li se starinskih kuhinja u kojima su se renovacije morale vršiti svakih nekoliko godina, najčešće zbog vlage kada počinje propadati ljepilo, fuge i drvo? Uz upotrebu pravog materijala u kuhinji i kućanstvu, vijek trajanja kuhinje se produžuje, a materijal ne dopušta vlazi da se zadržava.
Profesionalnim kuharima i food influencerima to je doista bitno, slaže se i Marija. „Meni je posebno bitna radna podloga jer većinu videa snimam “top-down” tako da mi je kamera okrenuta direktno i okomito na tu podlogu. Samim time, važno mi je da ju nije lako izgrebati te da se na nju ne hvataju boje od hrane i namirnica koje koristim. S obzirom na to da kuham i snimam više puta dnevno, podlogu, a i cijelu kuhinju, stalno čistim te mi puno znači kada to mogu napraviti u što manje poteza i sa što manje sredstava. Bitno mi je i kako se radna podloga ponaša u različitoj svjetlosti, odnosno izgleda li isto na danjoj i umjetnoj svjetlosti. Kada prvi dio recepta snimim na dnevnoj svjetlosti, a drugi s umjetnom rasvjetom, htjela bih da nema velikih promjena u kadrovima.“
Uz sofisticirane GETACORE plohe, Mariji će kuhanje biti još veći užitak. Za ovu prigodu, popularna food influencerica se ozbiljno priprema: „Jedva čekam napraviti sve božićne kolačiće i zamirisati cijeli stan mirisima cimeta, jabuke i naranče te podijeliti svoje recepte. Svaki dan dobijem barem nekoliko fotkica drugih ljudi koji su spremili nešto moje, a mislim da će biti posebno lijepo gledati fotke božićnih delicija u toplom, blagdanskom okruženju. Meni je Božić nezamisliv bez medenjaka, raspucanaca i linzera, dok od slanih recepata na Badnjoj večeri uvijek imamo božićnu pogaču koja se jede samo s češnjakom i medom kao predjelo, i ribu s grah salatom. To su sve jednostavna, a jako ukusna i upečatljiva jela, baš kao i sva na mom profilu, a jednom kad ih počnete raditi za Božić, nećete moći bez njih. Baš bih voljela da nekome unesem te fine okuse u svaki njegov ili njezin Božić.“ Neka i vaši blagdani, Badnja večer i Božić prođu u duhu topline, mirisa i okusa. Isprobajte neke od Marijinih recepata, osvježite kuhinju i pretvorite je u omiljenu prostoriju za vas i obitelj! U blagdane i 365 dana godišnje!
Prilog je napravljen u produkciji Tnative tima tportala u skladu s najvišim profesionalnim standardima u suradnji s Elgradom.